Timo Rintamäki
Timo Rintamäki
Associate Professor, Tampere University, Faculty of Management and Business
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa tuni.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Decomposing the value of department store shopping into utilitarian, hedonic and social dimensions
T Rintamäki, A Kanto, H Kuusela, MT Spence
International Journal of retail & distribution Management, 2006
6222006
Identifying competitive customer value propositions in retailing
T Rintamäki, H Kuusela, L Mitronen
Managing Service Quality: An International Journal, 2007
3842007
Arvoa tuottava asiointikokemus: hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä
H Kuusela, T Rintamäki
Tampere University Press, 2002
1872002
From perceptions to propositions: Profiling customer value across retail contexts
T Rintamäki, K Kirves
Journal of Retailing and Consumer Services 37, 159-167, 2017
562017
The role of personality and motivation on key account manager job performance
T Mahlamäki, T Rintamäki, E Rajah
Industrial Marketing Management 83, 174-184, 2019
302019
Managing customer value in retailing–An integrative perspective
T Rintamäki
Tampere University Press, 2016
272016
A customer value perspective to service experiences in restaurants
M Yrjölä, T Rintamäki, H Saarijärvi, J Joensuu, G Kulkarni
Journal of Retailing and Consumer Services 51, 91-101, 2019
222019
Consumer cooperatives: Uncovering the value potential of customer ownership
A Talonen, I Jussila, H Saarijärvi, T Rintamäki
AMS review 6 (3), 142-156, 2016
202016
Consumer-to-consumer e-commerce: outcomes and implications
M Yrjölä, T Rintamäki, H Saarijärvi, J Joensuu
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 27 (3 …, 2017
192017
Facilitating customers' post‐purchase food retail experiences
H Saarijärvi, H Kuusela, T Rintamäki
British Food Journal, 2013
182013
One person’s trash is another person’s treasure
H Saarijärvi, J Joensuu, T Rintamaki, M Yrjölä
International Journal of Retail & Distribution Management, 2018
152018
Unlocking the transformative potential of customer data in retailing
H Saarijärvi, H Kuusela, PK Kannan, G Kulkarni, T Rintamäki
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 26 (3 …, 2016
142016
Arvopohjainen toimintalogiikka julkisen sektorin palvelujen ohjausjärjestelmissä
L Mitronen, T Rintamäki
Julkisen ja yksityisen rajalla: julkisen palvelun muutos, 2012
132012
Investment service providers gaining competitive advantage by focusing on consumers’ varying investment goals
P Puustinen, H Kuusela, T Rintamäki
Journal of Financial Services Marketing 17 (3), 191-205, 2012
122012
Value orchestration platform: model and strategies
K Kijima, T Rintamki, L Mitronen
Advances in the Human Side of Service Engineering, 433-442, 2013
112013
Palveluajattelun murros-näkymiä uudistuvaan palveluun
T Rintamäki, P Tienhaara
Tampere University Press, 2014
92014
Leading change: A customer value framework
M Yrjölä, H Kuusela, E Närvänen, T Rintamäki, H Saarijärvi
Leading change in a complex world: Transdisciplinary perspectives, 2019
62019
Arvoa tuottava asiointikokemus. 2. painos
H Kuusela, T Rintamäki
Tampere: Yliopistopaino Oy–Juvenes Print, 2004
52004
Creating information-based customer value with service systems in retailing
T Rintamäki, L Mitronen
Service Systems Science, 145-162, 2015
42015
Asiakasarvo ja asiakaslupaus palvelulogiikan ytimessä
T Rintamäki, L Mitronen
Teoksessa Pal, 2014
42014
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20