Hanna Leipämaa-Leskinen
Hanna Leipämaa-Leskinen
Associate professor, University of Vaasa
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa uva.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Pre-loved luxury: identifying the meanings of second-hand luxury possessions
LLM Turunen, H Leipämaa-Leskinen
Journal of Product & Brand Management, 2015
1092015
Conceptualizing non-voluntary anti-consumption: A practice-based study on market resistance in poor circumstances
H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä, P Laaksonen
Journal of Consumer Culture 16 (1), 255-278, 2016
372016
Contradictions in food consumption
H Leipämaa‐Leskinen
International Journal of Consumer Studies 31 (6), 597-602, 2007
292007
Pets as extended self in the context of pet food consumption
H Jyrinki, H Leipamaa-Leskinen
ACR European Advances, 2005
232005
Revealing the paradoxes of horsemeat–The challenges of marketing horsemeat in Finland
MM Jaskari, H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä
The Nordic Journal of Business 64 (2), 86-102, 2015
162015
Välttämätön kuluttaminen nuorten aikuisten kokemana: Avain vastuullisuuden lisäämiseen?
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Kulutustutkimus. Nyt, 4-19, 2012
142012
Kuluttajat ristiriitojen maailmassa: Esseitä ruoan kuluttamisen haasteista
H Leipämaa-Leskinen
University of Vaasa, 2009
132009
Cultural analysis of dieting consumers' construction of bodies and identities
H Leipämaa‐Leskinen
Qualitative Market Research: An International Journal, 2011
112011
Boundary negotiations in a self-organized grassroots-led food network: The case of REKO in Finland
M Ehrnström-Fuentes, H Leipämaa-Leskinen
Sustainability 11 (15), 4137, 2019
82019
Social needs in Finnish young adults’ mundane consumption
H Syrjälä, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Young Consumers, 2015
82015
The necessity consumption practices by young adults in Finland
H Leipämaa‐Leskinen, H Jyrinki, P Laaksonen
Young consumers, 2012
82012
Object agency of a living/non-living animal entity: the case of horse/horsemeat
H Syrjälä, MM Jaskari, H Leipämaa-Leskinen
Consumer Culture Theory, 2016
72016
Restructuring secondhand fashion from the consumption perspective
LLM Turunen, H Leipämaa-Leskinen, J Sihvonen
Vintage luxury fashion, 11-27, 2018
62018
Distributed agency in food waste—a focus on non-human actors in retail setting
L Alhonnoro, H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä
Food Waste Management, 141-167, 2020
52020
Kuluttajat ristiriitojen maailmassa
H Leipämaa-Leskinen
Esseitä ruoan kuluttamisen haasteista.[Consumers in the World of …, 2009
52009
Social times in food consumption
P Borisov, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Proceedings of the 34 th EMAC-Conference, Milan, Italy, 2005
52005
Lemmikinomistajat ruuan kuluttajina–Tarkastelussa oman ja lemmikin ruuan kulutuksen erot ja yhtäläisyydet
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Kulutustutkimus. Nyt,(5) 1, 53-71, 2009
42009
Kuluttajakonteksti dynaamisen kuluttajan silmin
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, K Seppälä
Kuluttajatutkimus. Nyt 1 (2006), 19-35, 2006
42006
Sosiaalisen ajan jäsennys ruoan kulutuksen kentässä
P Laaksonen, H Leipämaa-Leskinen, P Borisov
Kuluttajatutkimus. Nyt 1, 9-17, 2005
42005
A semiotic analysis on cultural meanings of eating horsemeat
H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä, MM Jaskari
Qualitative Market Research: An International Journal, 2018
32018
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20