Seuraa
Hanna Leipämaa-Leskinen
Hanna Leipämaa-Leskinen
Associate professor, University of Vaasa
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa uwasa.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Pre-loved luxury: Identifying the meanings of second-hand luxury possessions
LLM Turunen, H Leipämaa-Leskinen
Journal of Product & Brand Management 24 (1), 57-65, 2015
2412015
Conceptualizing non-voluntary anti-consumption: A practice-based study on market resistance in poor circumstances
H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä, P Laaksonen
Journal of Consumer Culture 16 (1), 255-278, 2016
492016
Pets as extended self in the context of pet food consumption
H Jyrinki, H Leipamaa-Leskinen
ACR European Advances, 2005
452005
Contradictions in food consumption
H Leipämaa‐Leskinen
International Journal of Consumer Studies 31 (6), 597-602, 2007
292007
Restructuring secondhand fashion from the consumption perspective
LLM Turunen, H Leipämaa-Leskinen, J Sihvonen
Vintage luxury fashion: Exploring the rise of the secondhand clothing trade …, 2018
242018
Boundary negotiations in a self-organized grassroots-led food network: The case of REKO in Finland
M Ehrnström-Fuentes, H Leipämaa-Leskinen
Sustainability 11 (15), 4137, 2019
202019
Revealing the paradoxes of horsemeat–The challenges of marketing horsemeat in Finland
MM Jaskari, H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä
Association of Business Schools Finland, 2015
182015
Välttämätön kuluttaminen nuorten aikuisten kokemana: Avain vastuullisuuden lisäämiseen?
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Kulutustutkimus. Nyt, 4-19, 2012
182012
Kuluttajat ristiriitojen maailmassa: Esseitä ruoan kuluttamisen haasteista
H Leipämaa-Leskinen
University of Vaasa, 2009
162009
Cultural analysis of dieting consumers' construction of bodies and identities
H Leipämaa‐Leskinen
Qualitative Market Research: An International Journal 14 (4), 360-373, 2011
142011
Social needs in Finnish young adults’ mundane consumption
H Syrjälä, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Young Consumers 16 (3), 301-315, 2015
132015
The rise of collaborative engagement platforms
H Leipämaa-Leskinen, E Närvänen, H Makkonen
European Journal of Marketing 56 (13), 26-49, 2022
102022
The necessity consumption practices by young adults in Finland
H Leipämaa‐Leskinen, H Jyrinki, P Laaksonen
Young consumers 13 (2), 188-198, 2012
102012
Distributed agency in food waste—a focus on non-human actors in retail setting
L Alhonnoro, H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä
Food waste management: Solving the wicked problem, 141-167, 2020
92020
Practicing mundane consumer resistance in the REKO local food system
H Leipämaa-Leskinen
Qualitative Market Research: An International Journal 24 (3), 341-357, 2021
82021
Object agency of a living/non-living animal entity: the case of horse/horsemeat
H Syrjälä, MM Jaskari, H Leipämaa-Leskinen
Consumer Culture Theory 18, 65-91, 2016
82016
A semiotic analysis on cultural meanings of eating horsemeat
H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä, MM Jaskari
Qualitative Market Research: An International Journal 21 (3), 337-352, 2018
72018
Lemmikinomistajat ruuan kuluttajina–Tarkastelussa oman ja lemmikin ruuan kulutuksen erot ja yhtäläisyydet
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Kulutustutkimus. Nyt 5 (1), 53-71, 2009
52009
Kuluttajat ristiriitojen maailmassa
H Leipämaa-Leskinen
Esseitä ruoan kuluttamisen haasteista.[Consumers in the World of …, 2009
52009
Kuluttajakonteksti dynaamisen kuluttajan silmin
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, K Seppälä
Kuluttajatutkimus. Nyt 1 (2006), 19-35, 2006
52006
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20