Hanna Leipämaa-Leskinen
Hanna Leipämaa-Leskinen
Associate professor, University of Vaasa
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa uva.fi
NimikeViittauksetVuosi
Pre-loved luxury: identifying the meanings of second-hand luxury possessions
LLM Turunen, H Leipämaa-Leskinen
Journal of Product & Brand Management 24 (1), 57-65, 2015
372015
Contradictions in food consumption
H Leipämaa‐Leskinen
International Journal of Consumer Studies 31 (6), 597-602, 2007
232007
Pets as extended self in the context of pet food consumption
H Jyrinki, H Leipamaa-Leskinen
ACR European Advances, 2005
172005
Kuluttajat ristiriitojen maailmassa: Esseitä ruoan kuluttamisen haasteista
H Leipämaa-Leskinen
University of Vaasa, 2009
132009
Conceptualizing non-voluntary anti-consumption: A practice-based study on market resistance in poor circumstances
H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä, P Laaksonen
Journal of Consumer Culture 16 (1), 255-278, 2016
122016
Välttämätön kuluttaminen nuorten aikuisten kokemana–Avain vastuullisuuden lisäämiseen
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Kulutustutkimus. Nyt 1 (2012), 4-19, 2012
102012
Revealing the paradoxes of horsemeat–The challenges of marketing horsemeat in Finland
MM Jaskari, H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä
Nordic Journal Business 64, 86-102, 2015
92015
Cultural analysis of dieting consumers' construction of bodies and identities
H Leipämaa-Leskinen
Qualitative Market Research: An International Journal 14 (4), 360-373, 2011
72011
The necessity consumption practices by young adults in Finland
H Leipämaa-Leskinen, H Jyrinki, P Laaksonen
Young Consumers 13 (2), 188-198, 2012
52012
Kuluttajat ristiriitojen maailmassa
H Leipämaa-Leskinen
Esseitä ruoan kuluttamisen haasteista.[Consumers in the World of …, 2009
42009
Kuluttajakonteksti dynaamisen kuluttajan silmin
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, K Seppälä
Kuluttajatutkimus. Nyt 1 (2006), 19-35, 2006
42006
Social times in food consumption
P Borisov, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Proceedings of the 34 th EMAC-Conference, Milan, Italy, 2005
42005
Sosiaalisen ajan jäsennys ruoan kulutuksen kentässä
P Laaksonen, H Leipämaa-Leskinen, P Borisov
Kuluttajatutkimus. Nyt 1, 9-17, 2005
32005
Object agency of a living/non-living animal entity: the case of horse/horsemeat
H Syrjälä, MM Jaskari, H Leipämaa-Leskinen
Consumer Culture Theory, 65-91, 2016
22016
Social needs in Finnish young adults’ mundane consumption
H Syrjälä, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Young Consumers 16 (3), 301-315, 2015
22015
Lemmikinomistajat ruuan kuluttajina–Tarkastelussa oman ja lemmikin ruuan kulutuksen erot ja yhtäläisyydet
H Jyrinki, H Leipämaa-Leskinen, P Laaksonen
Kulutustutkimus. Nyt,(5) 1, 53-71, 2009
22009
A semiotic analysis on cultural meanings of eating horsemeat
H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä, MM Jaskari
Qualitative Market Research: An International Journal 21 (3), 337-352, 2018
12018
PRIDE Silenced pride in scarce consumption
H Leipämaa-Leskinen, H Syrjälä, P Laaksonen
Seven Deadly Sins in Consumption, 2018
2018
Seven Deadly Sins in Consumption
H Syrjälä, H Leipämaa-Leskinen
Edward Elgar Publishing, 2018
2018
Restructuring Secondhand Fashion from the Consumption Perspective
LLM Turunen, H Leipämaa-Leskinen, J Sihvonen
Vintage Luxury Fashion, 11-27, 2018
2018
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20