Seuraa
Juulia Räikkönen
Juulia Räikkönen
Post-doctoral researcher, Economic geography, Turku School of Economics, University of Turku
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa utu.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Does satisfaction with package tours lead to successful vacation experiences?
J Räikkönen, A Honkanen
Journal of Destination Marketing & Management 2 (2), 108-117, 2013
882013
20 years of Nordic tourism experience research: a review and future research agenda
P Björk, N Prebensen, J Räikkönen, J Sundbo
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism 21 (1), 26-36, 2021
352021
Enabling experiences-The role of tour operators and tour leaders in creating and managing package tourism experiences
J Räikkönen
342014
Conceptualizing nature-based science tourism: a case study of Seili Island, Finland
J Räikkönen, M Grénman, H Rouhiainen, A Honkanen, IE Sääksjärvi
Journal of Sustainable Tourism 31 (5), 1214-1232, 2023
312023
Mikä opiskelijoita liikuttaa?–Liikunnan merkitykset ja niiden yhteys koettuun hyvinvointiin ja liikunnan määrään
M Grénman, A Oksanen, E Löyttyniemi, J Räikkönen, K Kunttu
Liikunta & Tiede 55 (2-3), 94-101, 2018
262018
Well-being and wellness tourism–Same, same but different? Conceptual discussions and empirical evidence
M Grénman, J Räikkönen
The Finnish Journal of Tourism Research 11 (1), 7–25, 2015
252015
Making it right the third time? Pursuing satisfaction and loyalty in a double service recovery
J Räikkönen, A Honkanen
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism 16 (4), 333-351, 2016
142016
Wellness: Elämyksellinen hyvinvointikulutus haasteena kaupalle ja palveluliiketoiminnalle
M Grénman, J Räikkönen, TA Wilska
Kulutustutkimus. nyt 8 (1), 2014
142014
Escaping into sexual play: A consumer experience perspective
S Piha, L Hurmerinta, E Järvinen, J Räikkönen, B Sandberg
Innovation and Impact of Sex as Leisure in Research and Practice, 35-51, 2022
112022
Puzzling out “Toyrism”: Conceptualizing value co-creation in toy tourism
K Heljakka, J Räikkönen
Tourism Management Perspectives 38, 100791, 2021
112021
Matkalla koettuja elämyksiä ja elettyjä kokemuksia: Millainen on hyvä matkailukokemus?
J Räikkönen
Matkailututkimus 3 (1), 27-52, 2007
112007
The experience economy logic in the wellness tourism industry
J Räikkönen, M Grénman
Co-creation and well-being in tourism, 3-18, 2017
102017
Matkailuelämyksiä ilman matkaa? Fokusryhmätutkimus matkailutyyppisestä kulutuksesta osana kuluttajan arkea
J Räikkönen, H Marjanen, AM Kohijoki, I Lahovuo
Matkailututkimus 14 (2), 24-43, 2018
92018
Advancing environmental sustainability through nature-based science tourism: The potential of universities
J Räikkönen, H Rouhiainen, M Grénman, IE Sääksjärvi
Matkailututkimus 15 (1), 67-87, 2019
72019
When nature calls: The role of customer toilets in retail stores
S Piha, J Räikkönen
Journal of Retailing and Consumer Services 36, 33-38, 2017
72017
’Hyvinvointi ja elämyksellinen erikoiskauppa–Wellness liiketoimintamahdollisuutena’
M Grénman, J Räikkönen
Teoksessa Wilska, TA. & Nyrhinen, J.(toim.) Kuluttajat ja tulevaisuuden …, 2020
62020
Exploring the embodied narrations of the city
S Satama, J Räikkönen
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research 14 (3 …, 2020
32020
Emotion tracking: Possibilities for measuring emotional consumer experiences
J Räikkönen, M Grénman
Emotional, sensory, and social dimensions of consumer buying behavior, 84-107, 2020
32020
Eudaimonia and temperance: A pathway to a flourishing life
M Grénman, O Uusitalo, J Räikkönen
Interdisciplinary Perspectives on Planetary Well-Being, 157-166, 2023
22023
Taking the first step: From physical inactivity towards a healthier lifestyle through leisure walking
M Grénman, J Räikkönen
The Routledge International Handbook of Walking, 288-299, 2017
22017
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20