Empatia. Myötäelämisen tiede E Aaltola, S Keto Helsinki: Into, 2017 | 99 | 2017 |
Ecosocialization–an ecological turn in the process of socialization S Keto, R Foster International Studies in Sociology of Education 30 (1-2), 34-52, 2021 | 37 | 2021 |
Empatia E Aaltola, S Keto Myötäelämisen tiede. Helsinki: Into, 2017 | 33 | 2017 |
Kestävyystietoinen elämänorientaatio pedagogisena päämääränä R Foster, AO Salonen, S Keto Siirtymiä ja ajan merkkejä koulutuksessa: Opetussuunnitelmatutkimuksen …, 2019 | 25 | 2019 |
Eläimet yhteiskunnassa E Aaltola, S Keto Helsinki: Into, 2015 | 22 | 2015 |
Ekososiaalinen kasvatus: Viisi teesiä ratkaisuehdotuksena antroposeenin ajan haasteeseen S Keto, R Foster, J Pulkki, A Salonen, VM Värri | 17 | 2022 |
Johdanto: Toislajisena ihmisen maailmassa E Aaltola, S Keto Teoksessa Eläimet yhteiskunnassa. Toim. Elisa Aaltola & Sami Keto. Helsinki …, 2015 | 10 | 2015 |
Recognizing ecosocialization in childhood memories R Foster, M Zin, S Keto, J Pulkki Educational studies 58 (4), 560-574, 2022 | 6 | 2022 |
Mitä on ekososiaalinen kasvatusteoria?: Ajatuksia Paavilaisen artikkelista J Pulkki, R Foster, S Keto | 3 | 2022 |
Ecosocial Autonomy as an Educational Ideal J Pulkki, S Keto Rel.: Beyond Anthropocentrism 10, 75, 2022 | 3 | 2022 |
Enemmän kuin ihmisen sosiaalinen maailma: Miksi ja miten muunlajiset päästetään osaksi ihmisen sosiaalista yhteisöä? S Keto Maailman tärkein tehtävä: Esseitä kasvatuksesta, vastuusta ja toivosta …, 2022 | 2 | 2022 |
Kuinka laajaa on laaja-alainen osaaminen?: Rakentavan monilajisen vuorovaikutuksen sisällyttäminen opetussuunnitelmiin S Keto, J Pulkki, P Rautio Ihminen osana elonkirjoa: Luontosuhteet, luontokäsitykset ja sivistys …, 2021 | 2 | 2021 |