Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla13 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Bruce M. McLarenAssociate Research Professor, Carnegie Mellon University, U.S.Verifierad e-postadress på cs.cmu.edu
- Niels PinkwartHumboldt-Universität zu Berlin & DFKIVerifierad e-postadress på informatik.hu-berlin.de
- Andreas HarrerUniversity of the Applied Sciences DortmundVerifierad e-postadress på fh-dortmund.de
- Dimitra TsovaltziResearcher, Saarland UniversityVerifierad e-postadress på edutech.uni-saarland.de
- Armin WeinbergerSaarland University, Department of Educational TechnologyVerifierad e-postadress på mx.uni-saarland.de
- Nikol RummelProfessorin für Pädagogische PsychologieVerifierad e-postadress på rub.de
- Claus ZinnUniversity of TuebingenVerifierad e-postadress på uni-tuebingen.de
- Rupert WegerifProfessor of Education, University of CambridgeVerifierad e-postadress på cam.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaVerifierad e-postadress på unisa.edu.au
- Toby DragonIthaca CollegeVerifierad e-postadress på ithaca.edu
- Carolyn Penstein RoseLanguage Technologies Institute and Human-Computer Interaction Institute, Carnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på cs.cmu.edu
- Carsten Ullrichmacros consultVerifierad e-postadress på carstenullrich.net
- Rui-Min ShenProfessor of Computer Science, Shanghai Jiao Tong UniversityVerifierad e-postadress på sjtu.edu.cn