Images of imagination: An aesthetic approach to education H Kaihovirta-Rosvik Åbo Akademis förlag-Åbo Akademi University Press, 2009 | 25 | 2009 |
Litteraturboken. 1, Poetens penna: Tjugotre poetiska landskap: lärarhandledning till litteraturboken R Heilä-Ylikallio, AL Østern, H Kaihovirta-Rosvik, B Rantala Söderströms, 2004 | 7 | 2004 |
Estetiska ingångar till fiktionsläsning–en studie i utveckling av didaktiska modeller [Aesthetic approaches to fictional reading–a study on the development of didactical models] H Kaihovirta-Rosvik, AL Østern, R Heilä-Ylikallio Tekst og tegn. Lesning, skrivning og multimodalitet i skole og samfunn, 217-236, 2011 | 5 | 2011 |
Images of imagination H Kaihovirta-Rosvik An aesthetic approach to education. Åbo: Akademi University Press.(Diss.), 2009 | 5 | 2009 |
Arts education and beyond AL Østern, HM Kaihovirta Rapport från Pedagogiska fakulteten, Åbo Akademi 28, 2010 | 3 | 2010 |
Estetiska ingångar till fiktionsläsning-en studie i utveckling av didaktiska modeller H Kaihovirta-Rosvik, AL Østern, R Heilä-Ylikallio Tekst og tegn: Lesing, skriving og multimodalitet i skole og samfunn, 217-235, 2011 | 1 | 2011 |
5. The importance of dialogues in arts education H Kaihovirta-Rosvik Arts education and beyond, 93, 2009 | 1 | 2009 |
Pantha Rhei H Kaihovirta-Rosvik TaideMAAILMA muuttuu/KonstVÄRLDEN förändras: Pohjalaisen Taiteilijaliiton 70 …, 2014 | | 2014 |
Konst på bristningsgränsen H Kaihovirta-Rosvik Maria Nordbäck: Flashback/Deltagande konst= Osallistuva taide, 10-13, 2013 | | 2013 |
From Accountability to Cultural Pedagogy and a Professional Space for Teacher Education–a Symposium Presentation AL Østern, H Kaihovirta-Rosvik, T Krüger NAFOL Yearbook 2012, 315, 2013 | | 2013 |
Noll Tolerans. Arenor för Individ och Samhälle: Lärarhandledning till litteraturboken 5: Vems Romeo? Vems Julia? H Kaihovirta-Rosvik, AL Østern, B Rantala, R Heilä-Ylikallio Schildts, 2012 | | 2012 |
Den relationella estetikens plats i framtida bildkonstundervisning H Kaihovirta-Rosvik Pedagogiska rum i fokus: lärande i ett framtidsperspektiv, 60-71, 2011 | | 2011 |
Acting Social Formations: Platform as an Art Based Experience of Group Effort H Kaihovirta-Rosvik Don’t look back: Eleven Years of Contemporary Art, 39-41, 2011 | | 2011 |
Maybe You Have Some? H Kaihovirta-Rosvik Never? now? Performance art!: sharing actions and ideas in Bergen at the …, 2011 | | 2011 |
Skolan som multimodal mötesplats: Om att pröva vidgade begrepp i en konstbaserad lärandepraktik H Kaihovirta-Rosvik Plastkassar och andra texter: perspektiv på ett vidgat textbegrepp, 45-51, 2010 | | 2010 |
Aktivera, dokumentera, reagera H Kaihovirta-Rosvik, H Höglund Intelligent på tangent: handbok för lärare, 131-136, 2010 | | 2010 |
Arts Education and Beyond H Kaihovirta-Rosvik Faculty of Education, Åbo akademi University, 2010 | | 2010 |
Med fötterna i leran och huvudet i stjärnorna H Kaihovirta-Rosvik Scriptum, 2003 | | 2003 |
Skolan som multimodal mötesplats H Kaihovirta-Rosvik Plastkassar och andra texter, 45, 0 | | |
2. Fantasins bilder-om estetiska ingångar till lärande H Kaihovirta-Rosvik Drama in three movements A Ulyssean encounter, 21, 0 | | |