Seuraa
Nando Malmelin
Nando Malmelin
Adjunct Professor, University of Helsinki
Ei vahvistettua sähköpostiosoitetta - Kotisivu
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Radikaali brändi
N Malmelin, J Hakala
Talentum, 2007
435*2007
Mainonnan lukutaito. Mainonnan viestinnällistä luonnetta ymmärtämässä
N Malmelin
Gaudeamus, 2003
2462003
What is advertising literacy? Exploring the dimensions of advertising literacy
N Malmelin
Journal of visual literacy 29 (2), 129-142, 2010
1632010
Communication capital: Modelling corporate communications as an organizational asset
N Malmelin
Corporate Communications: An International Journal 12 (3), 298-310, 2007
1622007
Brands and branding in media management—Toward a research agenda
N Malmelin, J Moisander
International Journal on Media Management 16 (1), 9-25, 2014
1022014
Yhdessä: viestinnän ja markkinoinnin integraatio
N Malmelin, J Hakala
Inforviestintä, 2005
782005
Managing creativity in change: Motivations and constraints of creative work in a media organisation
N Malmelin, S Virta
Journalism Practice 10 (8), 1041-1054, 2016
732016
Audience community as a strategic resource in media work: Emerging practices
N Malmelin, M Villi
Journalism practice 10 (5), 589-607, 2016
652016
Media work in change: Understanding the role of media professionals in times of digital transformation and convergence
N Malmelin, M Villi
Sociology Compass 11 (7), e12494, 2017
542017
Co-creation of what? Modes of audience community collaboration in media work
N Malmelin, M Villi
Convergence 23 (2), 182-196, 2017
442017
Välittäjät: vastuullisen viestinnän tulevaisuus
N Malmelin, M Wilenius
Gaudeamus, 2008
392008
Luovuuden idea: Luovuus työelämässä, yhteisöissä ja organisaatioissa
N Malmelin, P Poutanen
Gaudeamus, 2017
332017
Rethinking creativity in journalism: Implicit theories of creativity in the Finnish magazine industry
N Malmelin, L Nivari-Lindström
Journalism 18 (3), 334-349, 2017
292017
Guided by the brand: from brand management to integrative corporate communications
N Malmelin, J Hakala
Business Strategy Series 10 (5), 248-258, 2009
272009
Ambidextrous tensions: Dynamics of creative work in the media innovation process
S Virta, N Malmelin
The Journal of Media Innovations 4 (1), 44-59, 2017
252017
Yhdessä
N Malmelin, J Hakala
Viestinnän ja markkinoinnin integraatio. Helsinki: Infor, 2005
232005
Vetovoima. Kirja inspiroivista yrityksistä, merkitysten johtamisesta ja idealismin voimasta
N Malmelin, J Hakala
Talentum, 2012
22*2012
Towards sustainably managed media organizations: reflections on the future of responsible business in media industry
M Wilenius, N Malmelin
Business Strategy Series 10 (3), 129-138, 2009
212009
Radikaali uudistuminen – miten johtaa murroksessa
N Malmelin
Kauppakamari, 2021
202021
Mediajohtaminen. Näkökulmia uudistuvaan media-alaan
N Malmelin, M Villi
Gaudeamus, 2015
182015
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20