Hannu Kuusela
Hannu Kuusela
Professor, Faculty of Management and Busines, Tampere University
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa uta.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Decomposing the value of department store shopping into utilitarian, hedonic and social dimensions
T Rintamäki, A Kanto, H Kuusela, MT Spence
International Journal of retail & distribution Management, 2006
6222006
A comparison of concurrent and retrospective verbal protocol analysis
H Kuusela, P Pallab
The American journal of psychology 113 (3), 387, 2000
4462000
Value co‐creation: theoretical approaches and practical implications
H Saarijärvi, PK Kannan, H Kuusela
European Business Review, 2013
4082013
Identifying competitive customer value propositions in retailing
T Rintamäki, H Kuusela, L Mitronen
Managing Service Quality: An International Journal, 2007
3842007
Markkinoinnin haaste: näkymätön näkyväksi
H Kuusela
Juva, 1998
2681998
Riskit ja riskienhallinta
H Kuusela, R Ollikainen
Tampere University Press, 2005
2462005
Arvoa tuottava asiointikokemus: hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä
H Kuusela, T Rintamäki
Tampere University Press, 2002
1872002
Arvoa tuottava asiointikokemus: hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä
H Kuusela, T Rintamäki
Tampere University Press, 2002
1872002
Consumer perceptions of Internet banking in Finland: The moderating role of familiarity
K Mäenpää, SH Kale, H Kuusela, N Mesiranta
Journal of retailing and consumer services 15 (4), 266-276, 2008
1502008
Kaupan strategiaosaaminen
H Kuusela, K Neilimo
Helsinki: Edita Prima Oy, 2010
902010
Customer relationship management: the evolving role of customer data
H Saarijärvi, H Karjaluoto, H Kuusela
Marketing intelligence & planning, 2013
842013
Reverse use of customer data: implications for service-based business models
H Saarijärvi, C Grönroos, H Kuusela
Journal of Services Marketing, 2014
712014
Expertise effects on prechoice decision processes and final outcomes: A protocol analysis
H Kuusela, MT Spence, AJ Kanto
European Journal of Marketing, 1998
691998
Reinventing marketing strategy by recasting supplier/customer roles
B Edvardsson, P Klaus, E Gummesson, H Kuusela, E Närvänen
Journal of Service Management, 2014
642014
Extending customer relationship management: from empowering firms to empowering customers
H Saarijärvi, H Karjaluoto, H Kuusela
Journal of Systems and Information Technology, 2013
592013
Online lifestyle consumption community dynamics: A practice‐based analysis
E Närvänen, E Kartastenpää, H Kuusela
Journal of Consumer Behaviour 12 (5), 358-369, 2013
572013
More hedonic versus less hedonic consumption behaviour in advanced internet bank services
K Mäenpää, A Kanto, H Kuusela, P Paul
Journal of Financial Services Marketing 11 (1), 4-16, 2006
442006
Riskit ja riskienhallinta-ajattelu
H Kuusela, R Ollikainen
Risks and risk management thinking], in: Kuusela, H. and Ollikainen, R.(eds …, 2005
442005
Using the pairwise comparison method to assess competitive priorities within a supply chain
H Saarijärvi, H Kuusela, MT Spence
Industrial Marketing Management 41 (4), 631-638, 2012
302012
The collective consumption network
E Närvänen, E Gummesson, H Kuusela
Managing Service Quality, 2014
262014
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20