Följ
Hannu Kuusela
Hannu Kuusela
Professor, Faculty of Management and Busines, Tampere University
Verifierad e-postadress på uta.fi
Titel
Citeras av
Citeras av
År
Decomposing the value of department store shopping into utilitarian, hedonic and social dimensions: Evidence from Finland
T Rintamäki, A Kanto, H Kuusela, MT Spence
International Journal of retail & distribution Management 34 (1), 6-24, 2006
8932006
Value co‐creation: theoretical approaches and practical implications
H Saarijärvi, PK Kannan, H Kuusela
European business review 25 (1), 6-19, 2013
6392013
Identifying competitive customer value propositions in retailing
T Rintamäki, H Kuusela, L Mitronen
Managing Service Quality: An International Journal 17 (6), 621-634, 2007
5992007
A comparison of concurrent and retrospective verbal protocol analysis
HKUU SELA, P AB, I PAU
The American journal of psychology 113, 3, 2000
5892000
Riskit ja riskienhallinta
H Kuusela, R Ollikainen
Tampere University Press, 2005
2782005
Markkinoinnin haaste. Näkymätön näkyväksi
H Kuusela
2741998
Arvoa tuottava asiointikokemus: hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä
H Kuusela, T Rintamäki
Tampere University Press, 2002
2162002
Arvoa tuottava asiointikokemus: hyödyt ja uhraukset henkilökohtaisen ja sähköisen asioinnin kehittämisessä
H Kuusela, T Rintamäki
Tampere University Press, 2002
2162002
Consumer perceptions of Internet banking in Finland: The moderating role of familiarity
K Mäenpää, SH Kale, H Kuusela, N Mesiranta
Journal of retailing and consumer services 15 (4), 266-276, 2008
1742008
Customer relationship management: the evolving role of customer data
H Saarijärvi, H Karjaluoto, H Kuusela
Marketing intelligence & planning 31 (6), 584-600, 2013
1262013
Reverse use of customer data: implications for service-based business models
H Saarijärvi, C Grönroos, H Kuusela
Journal of Services Marketing 28 (7), 529-537, 2014
1112014
Reinventing marketing strategy by recasting supplier/customer roles
E Gummesson, H Kuusela, E Närvänen
Journal of Service Management 25 (2), 228-240, 2014
992014
Kaupan strategiaosaaminen
H Kuusela, K Neilimo
Edita, 2010
992010
Online lifestyle consumption community dynamics: A practice‐based analysis
E Närvänen, E Kartastenpää, H Kuusela
Journal of Consumer Behaviour 12 (5), 358-369, 2013
932013
A meaning-based framework for customer loyalty
E Närvänen, H Kuusela, H Paavola, N Sirola
International Journal of Retail & Distribution Management 48 (8), 825-843, 2020
822020
Extending customer relationship management: from empowering firms to empowering customers
H Saarijärvi, H Karjaluoto, H Kuusela
Journal of Systems and Information Technology 15 (2), 140-158, 2013
812013
Expertise effects on prechoice decision processes and final outcomes: A protocol analysis
H Kuusela, MT Spence, AJ Kanto
European Journal of Marketing 32 (5/6), 559-576, 1998
791998
Riskit ja riskienhallinta-ajattelu
H Kuusela, R Ollikainen
Risks and risk management thinking], in: Kuusela, H. and Ollikainen, R.(eds …, 2005
512005
More hedonic versus less hedonic consumption behaviour in advanced internet bank services
K Mäenpää, A Kanto, H Kuusela, P Paul
Journal of Financial Services Marketing 11 (1), 4-16, 2006
502006
Using the pairwise comparison method to assess competitive priorities within a supply chain
H Saarijärvi, H Kuusela, MT Spence
Industrial Marketing Management 41 (4), 631-638, 2012
442012
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–20