Seuraa
Jonna Koponen
Jonna Koponen
Academy Research Fellow, Associate Professor, University of Eastern Finland, Business School
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa uef.fi - Kotisivu
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Comparing three experiential learning methods and their effect on medical students’ attitudes to learning communication skills
J Koponen, E Pyörälä, P Isotalus
Medical Teacher 34 (3), e198-e207, 2012
1532012
Sales communication competence in international B2B solution selling
J Koponen, A Julkunen, Saara & Akiko
Industrial Marketing Management, https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2019, 2019
1362019
Social presence and e-commerce B2B chat functions
JP Koponen, S Rytsy
European Journal of Marketing 54 (6), 1205-1224, 2020
652020
Communication skills for medical students: Results from three experiential methods
J Koponen, E Pyörälä, P Isotalus
Simulation & Gaming 45 (2), 235-254, 2014
352014
Kokemukselliset oppimismenetelmät lääketieteen opiskelijoiden vuorovaikutuskoulutuksessa
J Koponen
Tampere University Press, 2012
342012
The Flipped Classroom Approach for Teaching Cross-cultural Communication to Millennials
J Koponen
Journal of Teaching in International Business 30 (2), 102-124, 2019
302019
A comparison of medical students' perceptions of three experiential methods
J Koponen, E Pyörälä, P Isotalus
Health Education 111 (4), 296-318, 2011
242011
Teaching interpersonal communication competence to medical students through theatre in education
J Koponen, E Pyörälä, P Isotalus
Communication Teacher 24 (4), 211-214, 2010
232010
Theoretical principles of simulation-based sales communication training
J Koponen, S Julkunen
Simulation & Gaming 46 (2), 137-147, 2015
192015
Development of long-term B2B customer relationships: the role of self-disclosure and relational cost/benefit evaluation
J Koponen, S Julkunen
European Journal of Marketing 56 (13), 194-235, 2022
142022
Including the student voice: Experiences and learning outcomes of a flipped communication course
H Kantanen, J Koponen, E Sointu, T Valtonen
Business and Professional Communication Quarterly 82 (3), 337-356, 2019
122019
An intercultural, interpersonal relationship development framework
J Koponen, S Julkunen, E Pullins, M Gabrielsson
International Marketing Review, 2021
72021
Entrepreneurs’ interpersonal communication competence in networking
L Kokkonen, J Koponen
Prologi 16 (1), 8-25, 2020
62020
Consumers' experiences of appropriate sales interaction - A speech code theory perspective
J Koponen, S Julkunen
Studies in Communication Sciences 17 (1), 25-41, 2017
62017
Lääkärin ja poliitikon viestintäosaamisen jäljillä
J Mäkkönen, M Finstad
Prologi 3 (1), 33-66, 2007
62007
Medical students' perceptions of simulated patient interviews with amateur actors
J Mönkkönen, E Pyörälä, P Isotalus
Drama 44 (4), 20-25, 2007
62007
Yhtä draamaa: Oulun kaupungin draamaopetussuunnitelma
S Laukka, J Mönkkönen
Draamatyö, 2007
62007
Sales communication competence in modern B2B relationship selling
J Koponen
Itä-Suomen yliopisto, 2021
52021
Commentary on article,‘The organizational implications of implementing Key Account Management: A case-based examination’
S Julkunen, J Koponen, M Gabrielsson
Industrial Marketing Management 45, 98-99, 2015
52015
Kokemukselliset oppimismenetelmät edistävät lääketieteen opiskelijoiden vuorovaikutustaitoja
J Koponen, E Pyörälä
Suomen lääkärilehti 69 (6), 387-393, 2014
52014
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20