Seuraa
Harri Jalonen
Harri Jalonen
Professor
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa univaasa.fi - Kotisivu
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
The uncertainty of innovation: a systematic review of the literature
H Jalonen
Journal of management research 4 (1), 1-47, 2012
4382012
Tiedolla johtamisen näyttämö ja kulissit
H Jalonen
Tiedolla johtaminen hallinnossa. Teoriaa ja käytäntöjä, 40-68, 2015
1672015
The effects of the internet of things and big data to organizations and their knowledge management practices
J Kaivo-Oja, P Virtanen, H Jalonen, J Stenvall
Knowledge Management in Organizations: 10th International Conference, KMO …, 2015
962015
Kompleksisuusteoreettinen tulkinta hallinnollisen tehokkuuden ja luovuuden yhteensovittamisesta kunnallisen päätöksenteon valmistelutyössä
H Jalonen
Tampere University of Technology, 2007
952007
Social media and emotions in organisational knowledge creation
H Jalonen
2014 Federated Conference on Computer Science and Information Systems, 1371-1379, 2014
682014
Understanding the trolling phenomenon: The automated detection of bots and cyborgs in the social media
J Paavola, T Helo, H Jalonen, M Sartonen, AM Huhtinen
Journal of Information Warfare 15 (4), 100-111, 2016
672016
Uncertainty in the innovation process
H Jalonen, A Lehtonen
European Conference on Innovation and Entrepreneurship, 51, 2011
582011
Kesy, sotkuinen vai pirullinen ongelma
H Raisio, H Jalonen, P Uusikylä
Tiedon käyttö yhteiskunnallisessa päätöksenteossa. Sitran selvityksiä 139, 2018
532018
Kompleksisuusajattelu–ymmärtämistä edistävä uusi lähestymistapa vai vanhaa viiniä uudessa pullossa
A Puustinen, H Jalonen
Johtaminen kompleksisessa maailmassa. Viisautta pirullisten ongelmien …, 2020
492020
Predictive business–fresh initiative or old wine in a new bottle
H Jalonen, A Lönnqvist
Management Decision 47 (10), 1595-1609, 2009
482009
Kompleksisuusajattelu yhteiskuntatieteissä
H Jalonen, K Lähteenmäki-Smith
Politiikka 48 (2), 115-126, 2006
482006
Informaatio-ohjaus tietojohtamisen näkökulmasta
H Jalonen
Informaatiotutkimus 27 (2), 34-47, 2008
432008
Tietojohtaminen osaksi kunnan strategista johtamista
H Jalonen, H Laihonen, A Lönnqvist
Hallinnon tutkimus 31 (2), 2012
402012
Enabling innovation in complex welfare service systems
H Jalonen, P Juntunen
Journal of Service Science and Management 4 (04), 401, 2011
362011
Social media–an arena for venting negative emotions
H Jalonen
Online Journal of Communication and Media Technologies 4 (October 2014 …, 2014
352014
Yhteistyön kääntöpuoli–kun itseorganisoituminen epäonnistuu ja ilmaantuminen yllättää
H Jalonen, J Lindell, A Puustinen, H Raisio
Hallinnon tutkimus 32 (4), 2013
352013
Negatiiviset tunteet - positiivinen bisnes
H Jalonen, M Vuolle, L Heinonen
https://shop.almatalent.fi/negatiiviset-tunteet.html, 2016
342016
Julkisten palvelujen yhteiskehittäminen: kaunista puhetta vai suomalaisen julkishallinnon arkea?
H Jalonen
Hallinnon tutkimus 38 (4), 305-311, 2019
322019
Developing a conceptual model for the relationship between social media behavior, negative consumer emotions and brand disloyalty
HJJJ Jussila
Social Media: The Good, the Bad, and the Ugly – Lecture Notes in Computer …, 2016
32*2016
A framework for dealing with fundamental knowledge problems through social media
H Jalonen
VINE: The journal of information and knowledge management systems 44 (4 …, 2014
312014
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20