Seuraa
Gerrit Sundermann
Gerrit Sundermann
Research Assistant
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa uni-oldenburg.de - Kotisivu
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Strategic communication through social media influencers: Current state of research and desiderata
G Sundermann, T Raabe
International Journal of Strategic Communication 13 (4), 278-300, 2019
1742019
Hope you’re not totally commercial! Toward a better understanding of advertising recognition's impact on influencer marketing effectiveness
G Sundermann, J Munnukka
Journal of Interactive Marketing 57 (2), 237-254, 2022
352022
Future trends in social media and public relations
L Arango, H Karjaluoto, M Lievonen, M Muhonen, O Niininen, S Singaraju, ...
Social Media for Progressive Public Relations, 227-239, 2022
2022
Influencer Marketing: Essays on Impact and Management of Social Media Influencers as Digital Communication Agents
G Sundermann
Universität Oldenburg, 2022
2022
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–4