Seuraa
Juha Suoranta
Juha Suoranta
Professor of Adult Education, Tampere University
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa tuni.fi - Kotisivu
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Johdatus laadulliseen tutkimukseen
J Eskola, J Suoranta
Vastapaino, 2014
25213*2014
Post-Covid-19 education and education technology ‘solutionism’: A seller’s market
M Teräs, J Suoranta, H Teräs, M Curcher
Postdigital Science and Education 2 (3), 863-878, 2020
7392020
Sorrettujen pedagogiikka
P Freire, J Kurtti, T Tomperi, J Suoranta
Vastapaino, 2005
6012005
Postdigital science and education
P Jandrić, J Knox, T Besley, T Ryberg, J Suoranta, S Hayes
Educational philosophy and theory 50 (10), 893-899, 2018
5962018
Artistic Research. Theories, Methods and Practices.
M Hannula, J Suoranta, T Vadén
3932005
Teaching in the Age of Covid-19
I Jandrić, P., Hayes, D., Truelove
Postdigital Science and Education, 2020
2822020
Radikaali kasvatus: kohti kasvatuksen poliittista sosiologiaa
J Suoranta
1992005
Taisteleva tutkimus
J Suoranta, S Ryynänen
Into Kustannus, 2014
1972014
Postdigital dialogue
P Jandrić, T Ryberg, J Knox, N Lacković, S Hayes, J Suoranta, M Smith, ...
Postdigital science and education 1, 163-189, 2019
1962019
Kasvatus mediakulttuurissa
J Suoranta
Vastapaino, 2003
1922003
Artistic Research Methodology
M Hannula, J Suoranta, V Tere
Peter Lang, 2014
1692014
Contesting neoliberal education: Public resistance and collective advance
D Hill
Routledge, 2011
1002011
Juha 1998: Johdatus laadulliseen tutkimukseen
JS Eskola
Tampere: Vastapaino, 0
96
Kasvatuksellisesti näkeväksi
J Suoranta
Sivistyksellinen kasvatusajattelu tässä ajassa. Tampere: Tampereen yliopisto, 1997
881997
Wikiworld
J Suoranta, T Vadén
Palgrave McMillan,, 2009
772009
Suomalaisen mediakasvatuksen vuosikymmenet
R Kupiainen, S Sintonen, J Suoranta
Näkökulmia mediakasvatukseen, 3-26, 2007
752007
Otsikko uusiksi. Taiteellisen tutkimuksen suuntaviivat.
M Hannula, J Suoranta, T Vadén
732003
Tekstit, murrokset ja muutos: kolme näkökulmaa laadullisen tutkimuksen metodologiaan
J Suoranta
731995
Post-COVID-19 education and education technology ‘solutionism’: A seller’s market. Postdigital Science and Education, 2 (3), 863–878
M Teräs, J Suoranta, H Teräs, M Curcher
712020
Mediakasvatus simulaatiokulttuurissa
J Suoranta, M Ylä-Kotola
712000
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20