Petteri Puska
Petteri Puska
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa uva.fi
NimikeViittauksetVuosi
Male–male status signaling through favoring organic foods: Is the signaler perceived and treated as a friend or a foe?
P Puska, S Kurki, M Lähdesmäki, M Siltaoja, H Luomala
Psychology & Marketing 33 (10), 843-855, 2016
182016
Sweet taste of prosocial status signaling: When eating organic foods makes you happy and hopeful
P Puska, S Kurki, M Lähdesmäki, M Siltaoja, H Luomala
Appetite 121, 348-359, 2018
172018
Capturing qualitatively different healthfulness images of food products
P Puska, HT Luomala
Marketing Intelligence & Planning, 2016
52016
Does Organic Food Consumption Signal Prosociality?: An Application of Schwartz’s Value Theory
P Puska
Journal of food products marketing 25 (2), 207-231, 2019
22019
Empowered by stigma? Pioneer organic farmers’ stigma management strategies
M Lähdesmäki, M Siltaoja, H Luomala, P Puska, S Kurki
Journal of rural studies 65, 152-160, 2019
12019
From Shame to Fame: A Model of the Destigmatization Process in Media Discourse
ME Siltaoja, M Lahdesmaki, P Puska, S Kurki, H Luomala
Academy of Management Proceedings 2015 (1), 11686, 2015
12015
Get some respect–buy organic foods! When everyday consumer choices serve as prosocial status signaling
H Luomala, P Puska, M Lähdesmäki, M Siltaoja, S Kurki
Appetite 145, 104492, 2020
2020
The dynamics of (de) stigmatisation: Boundary construction in the nascent category of organic farming
ME Siltaoja, M Lahdesmaki, N Granqvist, S Kurki, P Puska, H Luomala
Organization Studies, 0170840620905167, 2020
2020
Organic is the new black-Sending and interpreting reputational signals in the context of organic food choices
P Puska
University of Vaasa, 2019
2019
Kuluttajan elintarvikkeen terveellisyyden ja maun kokeminen: brandin taikaa vai kohderyhmän sananvaltaa?
P Puska
2012
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–10