Seuraa
Satu Piispa-Hakala
Satu Piispa-Hakala
doctoral researcher, University of Eastern Finland
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa uef.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Parents’ views on family resiliency in sustainable remote schooling during the COVID-19 outbreak in Finland
T Koskela, K Pihlainen, S Piispa-Hakala, R Vornanen, J Hämäläinen
Sustainability 12 (21), 8844, 2020
972020
Gamer rage—Children’s perspective on issues impacting losing one’s temper while playing digital games
J Kahila, J Viljaranta, S Kahila, S Piispa-Hakala, H Vartiainen
International Journal of Child-Computer Interaction 33, 100513, 2022
72022
'If the game does not work, it is lagging, or you die in game, you just get furious'-Children's experiences on gamer rage
J Kahila, S Piispa-Hakala, S Kahila, T Valtonen, H Vartiainen, M Tedre
GamiFIN Conference 2021, 2021
62021
Oppilaat digitalisoituneen yhteiskunnan toimijoina
T Valtonen, H Vartiainen, M Tedre, T Toivonen, A Kokko, J Kahila, ...
Suomen kasvatustieteellinen seura, 2021
22021
Yhteisö yhtiöksi-palvelutoiminnan yhtiöittäminen ja yhteisötalous
S Piispa-Hakala, E Kuva
Ilo toimia yhdessä: uusia näkökulmia hyvinvointipalveluiden tuottamiseen, 14-23, 2007
22007
Pelaavien nuorten (15-20 vuotta) käsitykset sosioemotionaalisesta kompetenssista yhteisöllisessä verkkomoninpelissä
SJ Piispa-Hakala
Itä-Suomen yliopisto, 2019
12019
Mikä on sopivaa, mikä ei?: Nuorten näkemyksiä peliraivosta
J Kahila, S Kahila, S Piispa-Hakala, J Viljaranta, H Vartiainen
Nuorisotutkimus 41, 4-15, 2023
2023
Luokanopettajan ammatillinen toimijuus opetuksen digipedagogisessa kehittämisessä
S Piispa-Hakala, T Korhonen, S Kontkanen, M Veermans, JP Järvinen, ...
Oppimisen muuntuvat maisemat, 319-348, 2023
2023
” Että kaikilla olisi mahdollisuus osallistua taideopetukseen”: tuen tapoja taide-ja kulttuuriharrastuksiin
S Piispa-Hakala
Itä-Suomen yliopisto, 2022
2022
The Developmental Paths of In-service Teachers in Specialization Programme for Digital Pedagogy
S Piispa-Hakala, S Kontkanen, T Korhonen, M Veermans
EdMedia+ Innovate Learning, 660-663, 2019
2019
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–10