Kristiina Mänty (Kurki)
Kristiina Mänty (Kurki)
Postdoctoral researcher, University of Oulu
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa oulu.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
How teachers co-regulate children’s emotions and behaviour in socio-emotionally challenging situations in day-care settings
K Kurki, H Järvenoja, S Järvelä, A Mykkänen
International Journal of Educational Research 76, 76-88, 2016
342016
Investigating children's emotion regulation in socio-emotionally challenging classroom situations
K Kurki, S Järvelä, A Mykkänen, E Määttä
Early Child Development and Care 185 (8), 1238-1254, 2015
152015
Young children’s use of emotion and behaviour regulation strategies in socio-emotionally challenging day-care situations
K Kurki, H Järvenoja, S Järvelä, A Mykkänen
Early Childhood Research Quarterly 41, 50-62, 2017
142017
Young children's emotion and behaviour regulation in socio-emotionally challenging situations
K Kurki
University of Oulu, 2017
122017
Motivoidutaan yhdessä
H Järvenoja, K Kristiina
Motivaatio ja oppiminen, 141-159, 2018
102018
Capturing Motivation and Emotion Regulation during a Learning Process.
H Järvenoja, S Järvelä, T Törmänen, P Näykki, J Malmberg, K Kurki, ...
Frontline Learning Research 6 (3), 85-104, 2018
102018
Interactive and Child-Centred Research Methods for Investigating Efficacious Agency of Children
P Hyvönena, EL Kronqvistb, S Järveläa, E Määttäa, A Mykkänena, ...
Varhaiskasvatuksen Tiedelehti Journal of Early Childhood Education Research …, 2014
82014
Exploring Regulatory Interactions Among Young Children and Their Teachers: A Focus on Teachers’ Monitoring Activities
K Kurki, H Järvenoja, S Järvelä
Journal of Early Childhood Education Research, 2018
22018
A Collaborative Learning Design for Promoting and Analyzing Adaptive Motivation and Emotion Regulation in the Science Classroom
H Järvenoja, J Malmberg, T Törmänen, K Mänty, E Haataja, S Ahola, ...
Frontiers in Education 5, 111, 2020
2020
Socio-emotional interaction in collaborative learning: Combining individual emotional experiences and group-level emotion regulation
K Mänty, H Järvenoja, T Törmänen
International Journal of Educational Research 102, 101589, 2020
2020
Arjen sosioemotionaaliset haasteet oppimistilanteina
M Koivuniemi, S Kinnunen, K Mänty, P Näykki, H Järvenoja
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–11