Samuel Piha
Samuel Piha
Verified email at utu.fi
TitleCited byYear
The effects of consumer knowledge on the willingness to buy insect food: An exploratory cross-regional study in Northern and Central Europe
S Piha, T Pohjanheimo, A Lähteenmäki-Uutela, Z Křečková, T Otterbring
Food Quality and Preference 70, 1-10, 2018
292018
Evoluutiopsykologian soveltaminen kauppatieteissä
S Piha, A Lähteenmäki-Uutela
Liiketaloudellinen Aikakauskirja 63 (4), 299-319, 2014
32014
Todellisuuden tutkimiseen tarvitaan vain yhtä tiedettä
S Piha, MJ Rantala
Tieteessä tapahtuu 33 (3), 45-48, 2015
22015
Pääseekö täällä vessaan? Yleisökäymälät vähittäiskaupan vetovoimatekijänä
S Piha
University of Turku, Finland, 2013
22013
From filthy to healthy and beyond: finding the boundaries of taboo destruction in sex toy buying
S Piha, L Hurmerinta, B Sandberg, E Järvinen
Journal of Marketing Management 34 (13-14), 1078-1104, 2018
12018
Hyönteisruoka ja kuluttajan psykologia
S Piha
Tieteessä tapahtuu 35 (4), 41-43, 2017
12017
Johdatus evoluutiopsykologiaan kuluttajatutkimuksessa
V Salonen, S Piha
Kulutustutkimus. Nyt 10 (2), 50-69, 2016
12016
Miten menee, markkinointitiede? Professori Rami Olkkosen juhlakirja
S Piha, P Ojala
University of Turku, Finland, 2018
2018
Evolutionary psychology for consumers: awareness of ultimate explanations as a self-reflective tool for consumer empowerment
S Piha
University of Turku, Finland, 2018
2018
When nature calls: The role of customer toilets in retail stores
S Piha, J Räikkönen
Journal of Retailing and Consumer Services 36, 33-38, 2017
2017
Evoluutiopsykologia ja taloustiede
S Piha
Psykologia 50 (4), 306-309, 2015
2015
Autokaupan sijoittuminen: Keskustapakoisuus ja klusteroituminen Turun alueella
S Piha
University of Turku, Finland, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–12