Phenomenal learning from Finland K Lonka, J Makkonen, M Berg, M Talvio, E Maksniemi, M Kruskopf, ... Edita, 2018 | 54 | 2018 |
Social media use and depressive symptoms—A longitudinal study from early to late adolescence K Puukko, L Hietajärvi, E Maksniemi, K Alho, K Salmela-Aro International journal of environmental research and public health 17 (16), 5921, 2020 | 2 | 2020 |
Sosiodigitaalisen osallistumisen, unenlaadun ja kouluhyvinvoinnin väliset yhteydet kuudesluokkalaisilla E Maksniemi, L Hietajärvi, K Lonka, E Marttinen, K Salmela-Aro Psykologia 53 (2-3), 180-200, 2018 | 1 | 2018 |
EVENING ACTIVITIES AND SLEEP IN LATE ADOLESCENCE-ECOLOGICAL AMBULATORY ASSESSMENT APPROACH E Maksniemi, L Hietajarvi, V Salonen, J Jarvinen, E Ketonen, K Lonka, ... SLEEP MEDICINE 64, S241-S241, 2019 | | 2019 |
Competence 3. Self-care and Managing Everyday Life K Lonka, E Maksniemi Kirsti Lonka: Phenomenal Learning from Finland, 104-111, 2018 | | 2018 |
Competence 7: Participating, Influencing and Building a Sustainable Future K Lonka, E Maksniemi Kirsti Lonka: Phenomenal Learning from Finland, 162-172, 2018 | | 2018 |
Sosiodigitaalisen osallistumisen, nukkumistottumusten ja hyvinvoinnin väliset yhteydet kuudesluokkalaisilla E Maksniemi Helsingfors universitet, 2017 | | 2017 |
Tie laaja-alaiseen osaamiseen/Road to 21st Century Competence: L3 Itsestä huolehtiminen ja arjen taidot EI Maksniemi | | 2017 |
Tie laaja-alaiseen osaamiseen/Road to 21st Century Competence: L7 Osallistuminen, vaikuttaminen ja kestävän tulevaisuuden rakentaminen/T7 Participating, Influencing and … EI Maksniemi | | 2017 |
How to Design Engaging Educational Solutions? LVO Hietajärvi, EI Maksniemi | | 2017 |