Päivikki Jääskelä
Päivikki Jääskelä
Senior researcher, Finnish Institute for Educational Research, University of Jyväskylä
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa jyu.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Models for the development of generic skills in Finnish higher education
P Jääskelä, S Nykänen, P Tynjälä
Journal of Further and Higher Education 42 (1), 130-142, 2018
752018
Teacher beliefs regarding learning, pedagogy, and the use of technology in higher education
P Jääskelä, P Häkkinen, H Rasku-Puttonen
Journal of Research on Technology in Education 49 (3-4), 198-211, 2017
712017
Assessing agency of university students: validation of the AUS Scale
P Jääskelä, AM Poikkeus, K Vasalampi, UM Valleala, H Rasku-Puttonen
Studies in Higher Education 42 (11), 2061-2079, 2017
572017
Seamless learning environments in higher education with mobile devices and examples
VI Marín, P Jääskelä, P Häkkinen, M Juntunen, H Rasku-Puttonen, ...
International Journal of Mobile and Blended Learning (IJMBL) 8 (1), 51-68, 2016
332016
Supporting and constraining factors in the development of university teaching experienced by teachers
P Jääskelä, P Häkkinen, H Rasku-Puttonen
Teaching in Higher Education 22 (6), 655-671, 2017
232017
Interweaving of elementary modes of excitation in superfluid nuclei through particle-vibration coupling: Quantitative account of the variety of nuclear structure observables
A Idini, G Potel, F Barranco, E Vigezzi, RA Broglia
Physical Review C 92 (3), 031304, 2015
192015
Identifying themes for research-based development of pedagogy and guidance in higher education
P Jääskelä, P Nissilä
Scandinavian Journal of Educational Research 59 (1), 24-41, 2015
162015
Interaktiivisuudella sydämen paloa oppimiseen ja opetukseen: yliopisto-opetuksen kehittämisen tuloksia
P Jääskelä, U Klemola, UM Valleala
Teoksessa Eteläpelto, A., Jääskelä, P., Klemola, U., Lerkkanen, M., Poikkeus …, 2013
152013
Student agency analytics: learning analytics as a tool for analysing student agency in higher education
P Jääskelä, V Heilala, T Kärkkäinen, P Häkkinen
Behaviour & Information Technology, 1-19, 2020
132020
Yhdessä parempaa pedagogiikkaa
P Jääskelä, U Klemola, MK Lerkkanen, AM Poikkeus, H Rasku-Puttonen, ...
Interaktiivisuus opetuksessa ja oppimisessa. Jyväskylän yliopisto …, 2013
122013
Tuutorointi avoimen yliopiston opetuksessa: tuutoroinnin kehittämistä koskeva toimintatutkimus
P Jääskelä
Chydenius-instituutin tutkimuksia, 2005
112005
University Teachers as Developers of Technology-Enhanced Teaching—Do Beliefs Matter?
K Heinonen, P Jääskelä, P Häkkinen, H Isomäki, R Hämäläinen
Journal of Research on Technology in Education 51 (2), 135-151, 2019
102019
Multimodal conversation analysis and CLIL classroom practices
N Evnitskaya, T Jakonen
Applied linguistics perspectives on CLIL 47, 201, 2017
102017
Valmistumisen tukeminen korkeakouluopinnoissa
P Jääskelä, P Nissilä, B Fink
Jyväskylän yliopisto, 2011
82011
Oppimisen laatu ja opiskelun joustavuus: ohjauksellisen pedagogiikan ydin
P Jääskelä
Aikuiskasvatus 29 (3), 2009
82009
Students’ agency profiles in relation to student-perceived teaching practices in university courses
P Jääskelä, AM Poikkeus, P Häkkinen, K Vasalampi, H Rasku-Puttonen, ...
International Journal of Educational Research 103, 101604, 2020
42020
University as a workplace: searching for meaningful work
E Riivari, V Malin, P Jääskelä, T Lukkari
Teaching in Higher Education 25 (3), 286-304, 2020
32020
Understanding the study experiences of students in low agency profile: Towards a smart education approach
V Heilala, P Jääskelä, T Kärkkäinen, M Saarela
International conference on smart Information & communication Technologies …, 2019
22019
University Teachers’ Conceptions of Their Role as Developers of Technology-Rich Learning Environments
K Heinonen, P Jääskelä, H Isomäki
CSEDU 2017: Proceedings of the 9th International Conference on Computer …, 2017
22017
Blended learning as a Teaching Strategy in Open University of Jyväskylä Finland: Good Practices
P Jääskelä, R Pirttimaa
The International Conference on Open and Distance Learning (ICODL 2007), 2007
22007
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20