Seuraa
Asko Mäkynen
Asko Mäkynen
asko.makynen@kurikka.fi
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa koulut.kurikka.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Does using a visual-representation tool foster students’ ability to identify forces and construct free-body diagrams?
A Savinainen, A Mäkynen, P Nieminen, J Viiri
Physical Review Special Topics-Physics Education Research 9 (1), 010104, 2013
692013
The effect of using a visual representation tool in a teaching-learning sequence for teaching Newton’s third law
A Savinainen, A Mäkynen, P Nieminen, J Viiri
Research in Science Education 47, 119-135, 2017
492017
Teaching and evaluation materials utilizing multiple representations in mechanics
A Savinainen, P Nieminen, A Mäkynen, J Viiri
Physics Education 48 (3), 372, 2013
142013
An intervention using an Interaction Diagram for teaching Newton’s third law in upper secondary school
A Savinainen, A Mäkynen, P Nieminen, J Viiri
Physics Alive. Proceedings of the GIREP-EPEC 2011 Conference, 123-128, 2012
112012
Classroom discourse types and students’ learning of an interaction diagram and Newton’s third law
N Nurkka, A Mäkynen, J Viiri, A Savinainen, P Nieminen
E-book proceedings of the ESERA 2011 conference: Science learning and …, 2012
42012
Vuorovaikutuskaavion käytön vaikutus voimakäsitteen oppimiseen lukion mekaniikan opetusjaksoilla
A Mäkynen
Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 2014
12014
Suprajohtavuus
A Mäkynen
1988
DOES FOCUSING FORCES AS INTERACTIONS HELP STUDENTS TO IDENTIFY FORCES?
A Savinainen, A Mäkynen, J Viiri
Conference of Finnish Mathematics and Science Education Research Association …, 0
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–8