Seuraa
Terhi-Anna Wilska
Terhi-Anna Wilska
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa jyu.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Mobile phone use as part of young people's consumption styles
TA Wilska
Journal of consumer policy 26 (4), 441-463, 2003
5602003
Me–a consumer? Consumption, identities and lifestyles in today's Finland
TA Wilska
Acta Sociologica 45 (3), 195-210, 2002
2842002
Virtual consumerism: case habbo hotel
V Lehdonvirta, TA Wilska, M Johnson
Information, communication & society 12 (7), 1059-1079, 2009
1962009
Policy and governance for sustainable consumption at the crossroads of theories and concepts
M Keller, B Halkier, TA Wilska
Environmental Policy and Governance 26 (2), 75-88, 2016
1442016
The use of mobile technology for online shopping and entertainment among older adults in Finland
SM Kuoppamäki, S Taipale, TA Wilska
telematics and Informatics 34 (4), 110-117, 2017
1392017
Nuorisobarometri 2006
S Myllyniemi
Teoksessa Terhi-Anna Wilska (toim.) Uskon asia. Nuorisobarometri, 14-89, 2006
109*2006
The use of small instant loans among young adults–a gateway to a consumer insolvency?
M Autio, TA Wilska, R Kaartinen, J Lähteenmaa
International Journal of Consumer Studies 33 (4), 407-415, 2009
1002009
Young adults' personal concerns during the COVID-19 pandemic in Finland: an issue for social concern
M Ranta, G Silinskas, TA Wilska
International Journal of Sociology and Social Policy 40 (9/10), 1201-1219, 2020
792020
Johdanto
J Erola, TA Wilska, H Ruonavaara
Teoksessa: Erola, Jani & Wilska, Terhi-Anna (toim.): Yhteiskunnan moottori …, 2010
68*2010
Kohti vastuullista ylellisyyttä?: eettiset ja ekologiset trendit sekä luksuskulutus Suomessa
J Nyrhinen, TA Wilska
Kulutustutkimus. nyt 6 (1), 2012
662012
Tuotteistettu nuoruus kulutusyhteiskunnassa
TA Wilska
Teoksessa Anne, 2001
622001
New technology and young people's consumer identitites: A comparative study between Finland and Brazil
T Wilska, S Pedrozo
Young 15 (4), 343-368, 2007
602007
Identifying and understanding spa tourists’ wellness attitudes
V Koskinen, TA Wilska
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism 19 (3), 259-277, 2019
552019
Vihertävät tytöt, vastuuttomat pojat–nuorten kuluttajien ympäristöasenteet
MM Autio, TA Wilska
Nuorisotutkimus 21 (2), 3-18, 2003
552003
Digiosallisuuden käsite ja keskeiset osa-alueet: Digiosallisuus Suomessa-hankkeen väliraportti
R Hänninen, J Karhinen, V Korpela, L Pajula, O Pihlajamaa, M Merisalo, ...
Valtioneuvoston selvitys-ja tutkimustoiminnan julkaisusarja, 2021
482021
Survival with Dignity?: The Consumption of Young Adults During Economic Depression; a Comparative Study of Finland and Britain, 1990-1994
TA Wilska
Turku School of Economics and Business Administration, 1999
48*1999
Digital Technologies and Generational Identity
S Taipale, TA Wilska, CJ Gilleard
Routledge, 2017
452017
Finnish students’ attitudes towards commercialised sex
P Räsänen, TA Wilska
Journal of Youth Studies 10 (5), 557-575, 2007
452007
Huolenpitoa ja jakamista: rahan ja ajan jakautuminen suomalaisissa lasiperheissä
A Raijas, TA Wilska
Kuluttajatutkimuskeskus, 2007
402007
Children’s life world as a perspective on their citizenship: The case of the Finnish Children’s Parliament
T Tuukkanen, M Kankaanranta, TA Wilska
Childhood 20 (1), 131-147, 2013
382013
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20