Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
611
606
h-index
5
5
i10-index
4
4
0
180
90
45
135
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
3
16
94
151
163
118
49
Följ
Carolina Stubb
Åbo Akademi University
Verifierad e-postadress på abo.fi
sponsored content
influencer marketing
Artiklar
Citeras av
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Influencer marketing: The impact of disclosing sponsorship compensation justification on sponsored content effectiveness
C Stubb, AG Nyström, J Colliander
Journal of communication management 23 (2), 109-122
, 2019
282
2019
“This is not sponsored content”–The effects of impartiality disclosure and e-commerce landing pages on consumer responses to social media influencer posts
C Stubb, J Colliander
Computers in Human Behavior 98, 210-222
, 2019
248
2019
Story versus info: Tracking blog readers’ online viewing time of sponsored blog posts based on content-specific elements
C Stubb
Computers in Human Behavior 82, 54-62
, 2018
57
2018
The gray zone in marketing: consumer responses to influencer marketing
C Stubb
Åbo Akademi-Åbo Akademi University
, 2019
12
2019
S., Nyström, AG & Colliander, J.(2019). Influencer Marketing: The Impact of Disclosing Sponsorship Compensation Justification on Sponsored Content Effectiveness.”
C Stubb
Journal of Communication Management 23 (2), 109-22
, 0
8
“This is not sponsored content”–The effects of impartiality disclosure and e-commerce landing pages on consumer responses to social media influencer posts
J Colliander, C Stubb
Computers in Human Behavior 98, 210-222
, 2019
4
2019
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–6
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen