Eliisa Kylkilahti
Eliisa Kylkilahti
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa helsinki.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Understanding co‐consumption between consumers and their pets
E Kylkilahti, H Syrjälä, J Autio, A Kuismin, M Autio
International Journal of Consumer Studies 40 (1), 125-131, 2016
302016
A home made of wood: Consumer experiences of wooden building materials
N Viholainen, E Kylkilahti, M Autio, A Toppinen
International Journal of Consumer Studies 44 (6), 542-551, 2020
162020
A consumer-driven bioeconomy in housing? Combining consumption style with students' perceptions of the use of wood in multi-storey buildings
E Kylkilahti, S Berghäll, M Autio, J Nurminen, R Toivonen, K Lähtinen, ...
Ambio 49 (12), 1943-1957, 2020
112020
“Aina Tassun parhaaks”–Arvon kokeminen lemmikkikulutuksessa.
H Syrjälä, A Kuismin, E Kylkilahti, J Autio
Kulutustutkimus. Nyt: Kulutustutkimuksen seuran julkaisu. 8 (1), 22-44, 2014
92014
Työ ja työttömyys nuorten kertomana:" kaikki ne onnelliset ihmiset olivat töissä"
E Kylkilahti
Nuoruuden sukupolvet: Monitieteisiä näkökulmia nuoruuteen eilen ja tänään …, 2014
82014
Bringing Farm Animal Welfare to the Consumer's Plate: Transparency, Labelling and Consumer Education
MM Autio, AJ Autio, AJ Kuismin, B Ramsingh, EAM Kylkilahti, AE Valros
The Business of Farm Animal Welfare, 2018
52018
Bringing Farm Animal Welfare to the Consumer's Plate–The Quest for Food Business to Enhance Transparency, Labelling and Consumer Education
M Autio, A Autio, A Kuismin, B Ramsingh, E Kylkilahti, A Valros
The Business of Farm Animal Welfare. Greenleaf Publishing. Forthcoming, 2017
52017
Wealthy men and beautiful women? Constructing gender identity through consumption
M Autio, S Katila, T Strand, E Kylkilahti
To be young, 133-143, 2013
52013
Toteuttajia, epäonnistujia ja irrottautujia: nuoruuden kulttuuriset ihanteet omaelämäkerrallisissa teksteissä
E Kylkilahti
Helsingfors universitet, 2012
52012
Young and Recognized in Service Interaction? Re-positioning Youth and Adulthood with Performance Tactics and Strategic Laughter
E Kylkilahti, M Autio
Young 26 (1), 17-33, 2018
42018
Roolipeliä palveluun–Juonen kehittelyä ja liukuvia rooleja kuluttajien palvelutarinoissa
E Kylkilahti, A Kuismin, M Autio
Kulutustutkimus. Nyt 7 (1-2), 25-43, 2013
42013
Illuusio ja mielikuvat palvelukohtaamisissa: tunteilla hallintaa ja sukupuolen tekemistä
A Kuismin, E Kylkilahti, MM Autio
Kulutuksen kuvat–Kuluttajatutkimuskeskuksen vuosikirja 2013, 2013
42013
Bringing ecosystem thinking to sustainability-driven wooden construction business
N Viholainen, E Kylkilahti, M Autio, J Pöyhönen, A Toppinen
Journal of Cleaner Production 292, 126029, 2021
32021
Palvelua nuorille! Iän esittäminen, asemat ja naamioituminen palvelukohtaamisissa
AJ Kuismin, EAM Kylkilahti, MM Autio
Nuorisotutkimus, 2015
32015
Consumer value journey with pet in multiple service touchpoints
J Autio, A Kuismin, M Autio, E Kylkilahti
Proceedings of XXIV Annual RESER Conference 2014 Services and New Societal …, 2014
32014
Kulttuurista peliä palveluissa: Kuluttajataktiikoiden ja nuorten toimija-asemien esitysteoreettinen tarkastelu
E Kylkilahti
Department of Economics and Management Publications, 2018
22018
Development of a forest-based bioeconomy in Finland: Insights on three value networks through expert views
J Korhonen, J Miettinen, E Kylkilahti, A Tuppura, M Autio, K Lähtinen, ...
Journal of Cleaner Production 299, 126867, 2021
12021
Väri materiaalina?–Kuluttajien näkemyksiä tekstiilien väriaineiden alkuperästä, turvallisuudesta ja luonnollisuudesta
EJ Yli-Heikkilä, M Autio, E Kylkilahti, R Räisänen, S Sekki
Kulutustutkimus. Nyt: Kulutustutkimuksen seuran julkaisu. 14 (1-2), 50-68, 2020
12020
Kuluttaja, kansalainen ja asiakas: Nuoren asema palvelun näyttämöillä ja taustatiloissa
EAM Kylkilahti
Nuoret aikuiset hyvinvointipalvelujan käyttäjinä ja kohteina, 237-257, 2017
12017
Palvelua nuorille
A Kuismin, E Kylkilahti, M Autio
Iän esittäminen, 2015
12015
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20