Eliisa Kylkilahti
Eliisa Kylkilahti
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa helsinki.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Understanding co‐consumption between consumers and their pets
E Kylkilahti, H Syrjälä, J Autio, A Kuismin, M Autio
International Journal of Consumer Studies 40 (1), 125-131, 2016
192016
“Aina Tassun parhaaks”–Arvon kokeminen lemmikkikulutuksessa.
H Syrjälä, A Kuismin, E Kylkilahti, J Autio
Kulutustutkimus. Nyt: Kulutustutkimuksen seuran julkaisu. 8 (1), 22-44, 2014
82014
Työ ja työttömyys nuorten kertomana:" kaikki ne onnelliset ihmiset olivat töissä"
E Kylkilahti
Nuoruuden sukupolvet: Monitieteisiä näkökulmia nuoruuteen eilen ja tänään …, 2014
62014
A home made of wood: Consumer experiences of wooden building materials
N Viholainen, E Kylkilahti, M Autio, A Toppinen
International Journal of Consumer Studies, 2020
42020
Roolipeliä palveluun–Juonen kehittelyä ja liukuvia rooleja kuluttajien palvelutarinoissa
E Kylkilahti, A Kuismin, M Autio
Kulutustutkimus. Nyt 7 (1-2), 25-43, 2013
42013
Illuusio ja mielikuvat palvelukohtaamisissa: tunteilla hallintaa ja sukupuolen tekemistä
A Kuismin, E Kylkilahti, MM Autio
Kulutuksen kuvat–Kuluttajatutkimuskeskuksen vuosikirja 2013, 2013
42013
Toteuttajia, epäonnistujia ja irrottautujia: nuoruuden kulttuuriset ihanteet omaelämäkerrallisissa teksteissä
E Kylkilahti
Helsingfors universitet, 2012
42012
Bringing Farm Animal Welfare to the Consumer’s Plate: Transparency, Labelling and Consumer Education
M Autio, J Autio, A Kuismin, B Ramsingh, E Kylkilahti, A Valros
The Business of Farm Animal Welfare, 120-136, 2018
32018
Palvelua nuorille! Iän esittäminen, asemat ja naamioituminen palvelukohtaamisissa
AJ Kuismin, EAM Kylkilahti, MM Autio
Nuorisotutkimus, 2015
32015
Consumer value journey with pet in multiple service touchpoints
J Autio, A Kuismin, M Autio, E Kylkilahti
Proceedings of XXIV Annual RESER Conference 2014 Services and New Societal …, 2014
32014
Young and Recognized in Service Interaction? Re-positioning Youth and Adulthood with Performance Tactics and Strategic Laughter
E Kylkilahti, M Autio
Young 26 (1), 17-33, 2018
22018
Bringing Farm Animal Welfare on the Consumer's Plate‐Quest for Food Business to Enhance Transparency, Labelling and Consumer Education
M Autio, J Autio, A Kuismin, B Ramsingh, E Kylkilahti, A Valros
The Business of Farm Animal Welfare. Greenleaf Publishing. Forthcoming, 2017
22017
A consumer-driven bioeconomy in housing? Combining consumption style with students' perceptions of the use of wood in multi-storey buildings
E Kylkilahti, S Berghäll, M Autio, J Nurminen, R Toivonen, K Lähtinen, ...
Ambio, 1-15, 2020
12020
Kulttuurista peliä palveluissa: Kuluttajataktiikoiden ja nuorten toimija-asemien esitysteoreettinen tarkastelu
E Kylkilahti
Department of Economics and Management Publications, 2018
12018
Kuluttaja, kansalainen ja asiakas: Nuoren asema palvelun näyttämöillä ja taustatiloissa
EAM Kylkilahti
Nuoret aikuiset hyvinvointipalvelujan käyttäjinä ja kohteina, 237-257, 2017
12017
Palvelua nuorille
A Kuismin, E Kylkilahti, M Autio
Iän esittäminen, 2015
12015
Kuluttaja muuttuvassa kulutusyhteiskunnassa
S Sorri, M Autio, E Kylkilahti, M Lindroos
Helsingin yliopisto, Taloustieteen laitos, 2014
12014
Consumer Narratives of a Good Service Experience: Fractures in Script and Improvised Roles
MM Autio, E Kylkilahti, J Autio
QUIS-International Research Symposium on Service Excellence in Management …, 2013
12013
Consumer tactics: micropolitical players transforming service culture
E Kylkilahti, M Autio
Consumption Markets & Culture, 1-18, 2020
2020
Pääkirjoitus: Kulutustutkimuksen syyssatoa ja metodologista värikirjoa
E Kylkilahti, J Sihvonen
Kulutustutkimus. Nyt: Kulutustutkimuksen seuran julkaisu. 13 (1), 4, 2019
2019
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20