Achieving human potential through geography education: A capabilities approach to curriculum making in schools D Lambert, M Solem, S Tani Annals of the Association of American Geographers 105 (4), 723-735, 2015 | 196 | 2015 |
Parkour: Creating loose spaces? L Ameel, S Tani Geografiska Annaler: Series B, Human Geography 94 (1), 17-30, 2012 | 119 | 2012 |
Johdatus nykymaantieteeseen T Haarni, M Karvinen, H Koskela, S Tani Tila, paikka ja maisema: tutkimusretkiä uuteen maantieteeseen, 9-34, 1997 | 119 | 1997 |
Ympäristökasvatus: Kestävän tulevaisuuden käsikirja KH Cantell, E Aarnio-Linnanvuori, SH Tani PS-kustannus, 2020 | 117 | 2020 |
Picturing the city: young people's representations of urban environments T Béneker, R Sanders, S Tani, L Taylor Children's Geographies 8 (2), 123-140, 2010 | 102 | 2010 |
Maailma minussa-minä maailmassa: maantieteen opettajan käsikirja H Cantell, H Rikkinen, S Tani Helsingin yliopisto, Soveltavan kasvatustieteen laitos, 2007 | 92 | 2007 |
Whose place is this space? Life in the street prostitution area of Helsinki, Finland S Tani International Journal of Urban and Regional Research 26 (2), 343-359, 2002 | 91 | 2002 |
Maantiede ja kuvien todellisuudet S Tani Tila, paikka ja maisema: tutkimusretkiä uuteen maantieteeseen, 211-226, 1997 | 88 | 1997 |
Everyday aesthetics in action: Parkour eyes and the beauty of concrete walls L Ameel, S Tani Emotion, Space and Society 5 (3), 164-173, 2012 | 87 | 2012 |
Geocapabilities: Toward an international framework for researching the purposes and values of geography education M Solem, D Lambert, T Sirpa Review of International Geographical Education Online 3 (3), 214-229, 2013 | 82 | 2013 |
Kaupunki taikapeilissä: Helsinki-elokuvien mielenmaisemat: maantieteellisiä tulkintoja S Tani | 74 | 1995 |
Loosening/tightening spaces in the geographies of hanging out S Tani Social & Cultural Geography 16 (2), 125-145, 2015 | 70 | 2015 |
Ympäristön kolme ulottuvuutta L Suomela, S Tani Ympäristökasvatuksen käsikirja, 45-57, 2004 | 60 | 2004 |
GeoCapabilities and curriculum leadership: balancing the priorities of aim-based and knowledge-led curriculum thinking in schools A Uhlenwinkel, T Béneker, G Bladh, S Tani, D Lambert International Research in Geographical and Environmental Education 26 (4 …, 2017 | 55 | 2017 |
GeoCapabilities and curriculum leadership: balancing the priorities of aim-based and knowledge-led curriculum thinking in schools A Uhlenwinkel, T Béneker, G Bladh, S Tani, D Lambert International Research in Geographical and Environmental Education 26 (4 …, 2017 | 55 | 2017 |
Hengailun maantiede: arjen kaupunki nuorten olemisen tilana AK Kuusisto-Arponen, S Tani Alue ja ympäristö 38 (1), 51-58, 2009 | 52 | 2009 |
Kokonaisvaltaisuuden haaste: näkökulmia ympäristökasvatuksen kulttuuriseen ja sosiaaliseen ulottuvuuteen S Tani, H Cantell, S Koskinen, H Nordström, LA Wolff Kasvatus: Suomen kasvatustieteellinen aikakauskirja 38 (2007): 3, 2007 | 52 | 2007 |
Oikeus oleskella? Hengailua kauppakeskuksen näkyvillä ja näkymättömillä rajoilla S Tani Alue ja ympäristö 40 (2), 3-16, 2011 | 50 | 2011 |
Geography in the Finnish school curriculum: part of the ‘success story’? S Tani International Research in Geographical and Environmental Education 23 (1 …, 2014 | 41 | 2014 |
Bad reputation–bad reality? The intertwining and contested images of a place S Tani Fennia-international journal of geography 179 (2), 143-157, 2001 | 41 | 2001 |