Seuraa
Tuula Nygård
Tuula Nygård
Postdoctoral researcher in the Tampere University and University of Oulu
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa oulu.fi - Kotisivu
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Young children (0-8) and digital technology-EU report
S Chaudron, L Plowman, ME Beutel, M Černikova, VD Navarette, ...
Publications Office of the European Union, 2015
5192015
Ask your mother! Teachers’ informational authority roles in information-seeking and evaluation tasks in health education lessons
T Nygård, N Hirvonen, S Räisänen, RL Korkeamäki
Scandinavian journal of educational research 65 (6), 972-985, 2021
132021
Health education teachers' historical bodies: constructing teacher identity and teaching information evaluation
T Nygård, N Hirvonen, S Räisänen, RL Korkeamäki
Health Education 121 (1), 59-74, 2021
72021
Finnish adolescents’ selection and assessment of health information sources
H Känsäkoski, N Hirvonen, L Palmgren-Neuvonen, T Nygård, ML Huotari
University of Borås, 2021
52021
Young children (0–8) and digital technology. A qualitative exploratory study–national report–Finland
R Korkeamäki, T Myllylä-Nygård, M Niska, S Heikkilä
52014
Finnish school health education viewed through an information literacy lens
N Hirvonen, T Nygård, L Palmgren-Neuvonen, AM Huhta, ML Huotari
Information Literacy in Everyday Life: 6th European Conference, ECIL 2018 …, 2019
32019
Health education teachers’ contributions to students’ multiliteracy learning
T Nygård, N Hirvonen, S Räisänen, RL Korkeamäki
Literacy Research and Instruction 61 (4), 402-421, 2022
22022
“There is a lot to practice”: a nexus analytical study on promoting multiliteracy in health education
T Nygård
University of Oulu, 2022
22022
Lapset ja nuoret videojulkaisemisen kynnyksellä—kOuluTV julkisuuskasvatuksen ja mediarohkaisun välineenä
L Palmgren-Neuvonen, T Myllylä-Nygård, RL Korkeamäki
Tuovi 11: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2013-konferenssin …, 2013
12013
Tubettajat nuorten mielenterveyden vertaistukijoina sosiaalisessa mediassa–Mitä ja miten tutkia, ja kenen kanssa?
M Kulmala, P Lindfors, J Peltonen, V Pekurinen, T Nygård, AM Multas, ...
Sosiaalilääketieteellinen Aikakauslehti 60 (4), 2023
2023
Artificial Intelligence Mediating the Everyday Information Practices of Young People
T Nygård, A Huttunen, N Hirvonen
Proceedings of the Association for Information Science and Technology 60 (1 …, 2023
2023
Hämmentävä, ristiriitainen ja vaikeaselkoinen terveysviestintä edellyttää monenlaisia lukutaitoja
T Nygård
Ainedidaktiikka 6 (2), 90–97-90–97, 2022
2022
Adolescents’ health literacy and peer support in the digital environment: a systematic review
V Pekurinen, P Lindfors, T Nygård, M Kulmala, AME Multas, J Peltonen, ...
2022
Neksusanalyyttinen tutkimus monilukutaidon edistämisestä terveystiedossa
T Nygård
Informaatiotutkimus 41 (2–3), 115–119-115–119, 2022
2022
Verkkojulkaisemisen pedagogiikkaa peruskoulun alaluokilla: neljäsluokkalaisten käsityksiä digitaalisesta sisällöntuotannosta, julkaisemisesta ja osallisuudesta
T Myllylä-Nygård
T. Myllylä-Nygård, 2014
2014
Collaborative Knowledge Building to Enhance Information Literacy in Health Education
T Nygård, L Palmgren-Neuvonen, N Hirvonen, AM Huhta, ML Huotari
The Sixth European Conference on Information Literacy (ECIL), 76, 0
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–16