Seuraa
Maarit Kinnunen
Maarit Kinnunen
Festival Researcher
Vahvistettu sähköpostiosoite verkkotunnuksessa ulapland.fi
Nimike
Viittaukset
Viittaukset
Vuosi
Visitor discourses on experiences: reasons for festival success and failure
M Kinnunen, A Haahti
International Journal of Event and Festival Management 6 (3), 251-268, 2015
622015
Emotion, memory and re-collective value: shared festival experiences
EH Wood, M Kinnunen
International Journal of Contemporary Hospitality Management 32 (3), 1275-1298, 2020
502020
Segmentation of music festival attendees
M Kinnunen, M Luonila, A Honkanen
Scandinavian Journal of Hospitality and Tourism 19 (3), 278-299, 2019
502019
Future of the arts festivals: do the views of managers and attendees match?
M Luonila, M Kinnunen
International Journal of Event and Festival Management 11 (1), 105-126, 2019
142019
Social Sustainability in Adolescents’ Music Event Attendance
M Kinnunen, H Homi, A Honkanen
Sustainability 12 (22), 9419, 2020
132020
Festivaalibarometri 2018: Yleiskatsaus ja olennaiset muutokset 2014-2018
M Kinnunen, J Koivisto, M Luonila
13*2019
Evaluating the brand image of a rock festival using positive critical incidents
M Kinnunen, K Uhmavaara, M Jääskeläinen
International Journal of Event and Festival Management 8 (2), 186-203, 2017
132017
Todella hyvä meininki kylällä
M Kinnunen
Kulttuuritapahtuman kokonaiselämykseen vaikuttavat tekijät, 2013
112013
Impacts of the COVID-19 pandemic on music festival attendees
M Kinnunen, A Honkanen
Popular Music 40 (3-4), 317-346, 2021
92021
Festivaalijohtajien ja–yleisön tulevaisuuskuvat: Kohtaavatko näkemykset suomalaisten festivaalien tulevaisuudesta
M Luonila, M Kinnunen
Festivaalien Suomi, 132-138, 2016
92016
Experiencing community festivals and events: Insights from Finnish summer festivals
M Kinnunen, A Haahti
Exploring community festivals and events, 49-71, 2014
9*2014
Frequent music festival attendance: festival fandom and career development
M Kinnunen, A Honkanen, M Luonila
International Journal of Event and Festival Management 12 (2), 128-147, 2021
82021
Total festival experience: A mixed methods research approach to consumer experiences in Finnish cultural festivals
M Kinnunen
University of Lapland, 2018
72018
Festivaalibarometri 2015
M Kinnunen, M Luonila
Festivaalien Suomi, 139–140, 2016
72016
The characteristics of a Finnish metal fan: Comparative study on music festival attendees
M Kinnunen, A Honkanen, TM Karjalainen
Metal Music Studies 6 (2), 215-236, 2020
62020
Elävän musiikin toimialatutkimus 2021
M Kinnunen
LiveFIN ry. https://www. livefin. fi/wp-content/uploads/2018/04 …, 2022
52022
Toimialabarometri 2015: Festivaalijärjestäjien näkemyksiä nykytilasta ja tulevaisuudesta
M Kinnunen, M Luonila, J Koivisto
Taideyliopiston Sibelius-Akatemia, 2017
42017
” Minä ihailen muusikkoa nimeltä Billie Eilish”: Digitalisaation aiheuttamat muutokset 15–29-vuotiaiden musiikin kulutuksessa
H Homi, M Kinnunen, A Honkanen
Harrastamisen äärellä: Lasten ja nuorten vapaa-aikatutkimus 2020, 159-172, 2021
32021
Shared festival tourism experiences: the power and purpose of remembering together
EH Wood, M Kinnunen, J Moss, Y Li
Journal of travel research 63 (2), 409-427, 2024
22024
The Structure and Purpose of Shared Festival Memories: A Storytelling Approach
EH Wood, M Kinnunen, PF Coll
Event Management, 2024
22024
Järjestelmä ei voi suorittaa toimenpidettä nyt. Yritä myöhemmin uudelleen.
Artikkelit 1–20